dinsdag 3 juni 2008

Roadtrip Dag 3

Weet je wat vermoeiend is? In de bergen rijden! Dus ik ben moe en hou het kort.

Emotioneel: Rocky Mountain National Park is zo verschrikkelijk mooi, ik werd er gewoon emotioneel van. Na een kudde elanden, ´wilde´ koeien en herten dacht ik het hoogtepunt wel gehad te hebben. Maar de uitzichten waren adembenemend mooi. Mijn autootje heeft het goed gehouden, vond het feit dat we steeds hoger gingen geen probleem. De ijlere lucht was voor ons beide geen pretje, maar de vergezichten maakten een hoop goed.

Waarschuwing: Mocht je hoogtevrees hebben, ga dan niet. Ik heb nog nooit last gehad van hoogtevrees maar toen ik op een gegeven moment in het ravijn keek vanuit de auto moest ik toch even slikken. Ogen op de weg houden.

Irritant: Die Fuzzy Dice hangen in de weg bij zo´n haarspeldbocht ;)

Over het algemeen: Moe, maar voldaan.

Muziek:
Favoriet van de dag: Corinne Baley Ray - Venus as a Biy
Hardst meegezongen: Bareaked Ladies - Million Dollars
Best getimed: John Denver - Rocky Mountain High

Foto´s Dag 3

Geen opmerkingen: