zaterdag 21 juni 2008

Roadtrip Dag 21

Wat een dag weer zeg... poeh je zou er moe van worden, Ik ben inmiddels drie weken weg en wat vliegt de tijd.

Vandaag was weer een prachtige dag... op het program stond walvissenspotten. Ik een tour geboekt en op hoop van zegen de zee op. Wat ben ik zeeziek geweest zeg. Ongelofelijk. Maar walvissen heb ik gezien en dat was die zeeziekte meer dan waard.

Toen we net de zee opvaarden was er een groep van tientallen dolfijnen. Drie verschillende soorten sprinten onder onze boot door. Zo leuk, lekker spelen. En ja hoor ook walvissen gezien. De Mahi. Van veraf, want die is erg verlegen kon de kapitein ons vertellen. En 7 of 8 Humpback Whales. Die erg dichtbij de boot komen. Heel indrukwekkend, want jemig wat zijn die beesten groot. Een ding... wat stinken die beetje uit hun bek, allemachtig! Als hun kop bovenkomt..... AI.

Prachtige boottocht. Mooie dag en nu optutten en stappen met mijn nieuwe vriendinnen: birds from london. Leuke meiden, ze verblijven in dezelfde kamer als ik.

Oh nog even over Santa Barbara. Wat een super leuk stadje. Prachtig breed strand, Grote huizen, Riviera sfeertje, duur, heerlijk shoppen en super stappen. Alles erg dicht bij elkaar. Top.

Foto´s Dag 21

Geen opmerkingen: