dinsdag 1 mei 2007

Tussenstand

Het kan vriezen

Het kan dooien

We weten nog steeds niet precies waar we staan, maar we gaan in ieder geval aankomende zondag een week naar Chicago. JK heeft goed zijn best gedaan: ik heb een 'company car' en we verblijven in het appartement van de grote baas. Nee niet BIJ haar, maar in een van haar huizen. Een soort guesthouse, alleen dan niet aan een van haar eigen huizen vast.

Ik heb nu al zin om boodschappen te doen. Dat lijkt me echt een avontuur, zo enorm, zoveel keuze. Ik heb een missie voor volgende week: mijn favoriete diet frisdrank ontdekken. Ik zie mezelf a helemaal zitten met tien glazen: wijnproeven voor dummies.

Verder wil ik misschien wat appartementen gaan bekijken. Gewoon even de appartmenten die ik op internet heb gezien levend maken.

De Sportschool
Mijn auto *straal*
(zoiets)
Dan hebben we inmiddels drie dinerafspraken en twee lunchafspraken. Een afspraak met de immigrationlawyer en hoofdpersoneelszaken. Wat kan en mag Monique in de USA?

Druk druk
Leuk leuk

1 opmerking:

Anoniem zei

Ha Monique!
Spannende tijden voor jullie! Blijf je ook schrijven als je daar bent volgende week?
Heel veel succes en veel plezier ook!
Liefs voor jou en Jacco,
Marline