woensdag 9 mei 2007

Dag 1: Voorspoedig

Op dag een, de dag van aankomst, ging alles voorspoedig. De vlucht was 45 minuten eerder dan gepland en de witte stretch-limo stond binnen no-time voor de uitgang van de luchthaven. Ja mensen, jullie lezen het goed: een witte strech-limo. Ik heb foto's gemaakt van zowel de binnen als de buitenkant dus het bewijs zal ik volgende week bij dit bericht plaatsen. Onze chauffeur, tevens de eigenaar van het "taxi"-bedrijf, was een vriendelijke maar vooral stotterende man van midden veertig die ons alles heeft verteld over zijn boot. Fijn.

http://www.flickr.com/photos/11900406@N07/1200287955/
http://www.flickr.com/photos/11900406@N07/1200288091/

Om jetlag eigzins te voorkomen zijn we uit eten gegaan met een collega van JK en hebben we het volgehouden tot 10 uur 's avonds. Vooral het toetje was een ervaring: Cold Stone!

Stel je voor: eerst kies je een smaak ijs, in mijn geval Cake Batter (cake beslag). Dan kies je een of meerdere toppings. De keuze is enorm, 20 soorten ijs en misschien wel 30 soorten topping. Topping naar mijn keuze: heath (soort mars) en coockiecrust. Dat wordt dan met dehand op een ijskoude marmeren steen door elkaar gemixt. Resultaat: een very Rich ijsje. Oftewel: veelste veel en veelste machtig!

De aantal soorten ijs en toppingen en de bijbehorende keuzen zijn voor mij het Thema voor de week.....................

Geen opmerkingen: