maandag 28 mei 2007

Kralen

Tijdens onze trip naar Chicago zijn we met een stel Amerikanen naar een French Market geweest. Eigenlijk een kneuterige braderie, maar heel het dorp Wheaton loopt er zaterdag. Van de misschien 40 kraampjes, waren er drie met sieraden. Niets bijzonders, gewoon simpel geregen armbandjes en kettingen, maar waar ik van schrok was de prijs. Een oersimpel armbandje voor 28 dollar. Ik maak die hier voor misschien 8 euro. Dus ik vertel dat zo aan een van die vrouwen waar we mee waren en zei meteen helemaal enthousiast: "Kan jij dat? Oh dat is gigantisch hier." Haar overbuurvrouw organiseert regelmatig succesvolle jeweleryparties. Toen ik daar een beetje in meeging, met het idee om dan workshops te gaan geven, was ze helemaal niet te stuiten. Ik zorg wel voor de klandizie, riep ze uit.

http://www.flickr.com/photos/11900406@N07/1201153006/

Ja dacht ik later, dat kan eigenlijk weleens leuk worden! Beetje geld verdienen, beetje freubelen en wat sociale contacten opdoen. Dus de afgelopen dagen heb ik denk ik 15 kralensites bezocht en ben bezig geweest een assortiment samen te stellen. Helemaal leuk! Goede bezigheidstherapie!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Als de IRS er maar niet achter komt ;)

JK

Anoniem zei

Monique!
De mogelijkheden zijn onbegrensd in de states!!!
marline