maandag 21 mei 2007

Appartementjes kijken

Morgen komt er een dame van A1 appartementen ons huis bekijken. Dit bedrijf doet verhuur en beheer van oa gemeubileerde appartementen. Buiten de vraag: wat levert het op per maand? Wil ik ook graag weten wat er allemaal wel en niet in een gemeubileerd appartment hoort. Servies? Dekens? Linnen? Etc. Met beheer bedoel ik: zij zorgen er oa voor dat er huur wordt geincasseerd, zij controleren, onderhouden contact en zorgen voor eerste hulp bij kaduke spullen.

Ook ben ik driftig op internet (en in de States zelf ) op appartementenjacht. Tot nu toe gaat onze voorkeur uit naar een appartement in het 'Wheaton Centre'. Een mooi, goed bijgehouden appartementencomplex met allerlei luxe voorzieningen als een inhouse sportclub, een zwembad, bbqgrills en meer van dat soort ongein. Daarnaast staat het pal naast het station (=binnen 40 minuten in downtown Chicago), de winkels en de french market (heerlijk kneuterig).

Wil je plattegronden en foto's (ook in 360graden te verkrijgen) bekijken, check:

http://www.habitat.com/residences.asp?m=intro&id=19&state=IL

Voor de lazybones onder ons, een buitenplaatje.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi!
Nou, ik zou het maar doen. Ziet er sjiekdefriemel uit!
Is het gemeubileerd?
groetjes van Marline

Monique zei

Niet gemeubileerd. We krijgen budget voor de Ikea. Is eigenlijk stukken beter aangezien Amerikanen wat dat betreft geen smaak hebben: denk bloemetjes, glas, nepmarmer en glimmend zwart. Gezellig! Dus ik ga in een dag een heel interieur bij elkaar shoppen: lekker, ook al is het IKEA!