dinsdag 25 september 2007

Testosteron

Afgelopen zondag hadden we een relax-dagje gepland en hebben we vornamelijk in Adam´s Park gehangen. Mijn favoriete plekje in Wheaton tot nu toe. Een klein, goed onderhouden, peacefull parkje dat grenst aan de bibliotheek.


Compleet zen na een dagje lezen in het park liepen we naar huis en besloten even een drankje te gaan doen in de pub. Twee uur later zaten we nog in die pub en was er een American Footballwedstrijd op tv gestart. We hebben de barman gevraagd of hij de basics aan ons kon uitleggen zodat we in ieder geval konden meejuichen of balen met de inmiddels groter geworden menigte. Deze menigte bestond vooral uit mannen (en de vrouwen die er waren deden hun geslacht niet veel eer aan) met te grote footballshirts van de Chicago Bears. Ongelofelijk hoe die mensen zich inleven. Ik dacht dat voetbal kijken in de kroeg in Amsterdam als het Nederlands elftal speelt veel herrie en intensiteit met zich meebracht, maar dit sloeg echt alles. De testosteron vloog door de tent. Van grote blijdschap tot uitschelden van spelers van de tegenploeg. Mijn god, denk aan je hart. Maar goed, het was zeker vermaak! Ja meer die mensen dan die wedstrijd, want ja dat spel ligt elke twee minuten weer stil. En waar je in zo´n stadion nog leuke dansmariekes hebt, krijg je op tv natuurlijk reclame! Ik moet wel even kwijt dat zeker een derde van die mensen echt te dom uit hun ogen keek. Een jongen in het bijzonder. We hadden een verhaaltje om hem heen gefantaseerd en we hebben hem anti-einstein genoemd. Hij is vast zo´n gast die op school waardeloos kon leren, maar wel een scholarship kreeg omdat hij zo goed in sport was. Oh hij staat op onderstaande foto: klepje achterstevoren en hij kijkt naar beneden. Dit was denk ik na zijn 6de shotje. Groenig van kleur en creme-achtig. Iehl. Maar zie hieronder het zooitje ongeregeld! Voelde me er helemaal bijpassen!



Geen opmerkingen: