woensdag 4 juli 2007

IKEA

Aangezien het huren van een gemeubileerd appartement heel veel geld kost (denk 1000 dollar meer per maand dan ongemeubileerd), krijgen we van JK´s bedrijf een budget om bij de IKEA spullen te kopen om het huis in te richten. En alhoewel ik in onze huidige woning onderhand IKEA-vrij ben en we de IKEA-fase inmiddels te boven zijn, vind ik het toch weer leuk.

Gisteravond heb ik een volledig interieur bij elkaar gezocht op de IKEA-website (.com) want JK´s bedrijf wilde een indicatie hoeveel het zou gaan kosten. En aangezien ik mezelf niet in de vingers wil snijden heb ik de complete huisraad uitgedacht: van slaapbank tot tafelkleed, van lattenbodem tot elektrische tandenborstel, van koffiezetapparaat tot kledinghangers......

En nu ben ik me constant aan het afvragen: wat ben ik vergeten? Ik ben nu al vijf keer mijn appartement rond geweest met notitieblokje. Voor de zekerheid maar een kopje ´onvoorzien´.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat heerlijk om op andermans kosten een je eigen interieurdesigner uit te hangen!!! You go girl!:) Heb je nog zin en tijd om af te spreken? x Anouk