donderdag 19 april 2007

Het Hoge Woord

Afgelopen dinsdag was het hoge woord eruit. Vriend JK heeft een baan aangeboden gekregen in Amerika *schrik*. Dit zou betekenen dat we voor anderhalf jaar naar de United States zouden verhuizen *schrik*. En dit alles zou dan gaan gebeuren over zo'n 4 maanden *schrik*.

OK, goed...

In mijn hoofd was ik meteen rijtjes aan het maken, de voors en tegens zogezegd. Voor: shoppen en reizen in Amerika. Tegen: vrienden, familie en Amsterdam. Voor: kans van je leven. Tegen:...... Rationeel was ik er dus vrij snel uit.

Maar ja, ik ben een erg gevoelsmens. Amerikaanse hoge pief kwam met een voorstel om in mei een weekje (op kosten van bedrijf) in Chicago door te brengen. Ik zeg goed plan!

Chicago is dus de stad waar het allemaal zou moeten gebeuren.

Terwijl ik dit bericht aan het typen ben is Personeelszaken aan het uitzoeken hoe het gaat met mijn visum. Tot nu toe geen goede berichten........

Geen opmerkingen: